کفش کتونی زنانه نایک Nike Rs 1290 از مدل های بسیار محبوب کتونی و کفش های نایک است و کفش کتونی زنانه نایک Nike Rs 1290 برای دویدن استفاده از کفش های ورزشی برای انجام هر نوع ورزش بسیار مهم و ضروری است. این کمپانی برای هر نوع ورزشی جهت ایمنی و راحتی ورزشکاران کفش مناسب آن را تولید می نماید.
یکی از بزرگترین و محبوبترین برندهای تولید کننده کفش و لباس در دنیا است. در این پست میخواهیم به معرفی برند نایکی بپردازیم و داستان آن را از ابتدا تا به امروز برای شما شرح دهیم. شاید جالب باشد بدانید که تلفظ صحیح نام این برند نایکی است. با ما همراه باشید تا با داستان شکل گیری و موفقیت این هیولای صنعت کفش و لباس ورزشی بیشتر آشنا شوید.
داستان برند نایک با ایجاد Blue Ribbon Sports در سال 1964 و با همکاری دو شخص به نامهای فیل نایت و بیل بوئرمن آغاز میشود. فیل نایت متولد سال 1938 در پورتلند اورگان و بوئرمن متولد 1911 در پورتلند اورگان (تاریخ مرگ: 1999) هستند. بوئرمن قبل از اینکه روی به صنعت پوشاک بیاورد یک مربی حرفهای بوده است. او 31 ورزشگار المپیکی را تمرین داده بود و تعدادی از آنها دارای رکوردهای ماندگاری در فیلد ورزشی خود در کشور آمریکا هستند،قبل از شروع همکاری این دو نفر، فیل نایت (Phil Knight) درس خود را تازه در دانشگاه اورگان تمام کرده بود و در دانشگاه استنفورد رشته MBA را فرا میگرفت. او علاقه خاصی به دومیدانی داشت و تحت نظر مربی خود یعنی بیل بوئرمن (Bill Bowerman) در این رشته فعالیت میکرد.
بوئرمن علاقه بسیاری به بهینه سازی کفشهای دوندههای خود داشت. او پس از یادگیری یک سری نکات از کفش دوزی محلی، دائما در حال تغییر مدل کفشهای دوندههای خود بود. طبق گفتههای شرکت نایک، فیل نایت اولین دانشجوی او بود که کفشهای بوئرمن را به پا کرده بود. نایت از دید بوئرمن دونده مهمی نبود، برای همین به نایت پیشنهاد داد که کفشهای او را به پا کند و به صورت آزمایشی با آنها بدود. نایت این پیشنهاد را پذیرفت و کیفیت کفشها در حدی بود که هم تیمی نایت آن کفشها را گرفت و در ماده 400 متر المپیک 1960 مدال طلا گرفت.نایت در دانشگاه استنفرد نظریهای را در قالب یک مقاله نوشت که در آن بر تمرکز تولید کفشهای ورزشی در ژاپن به جای آلمان اسرار میکرد. دلیل این نظریه نیز نیروی کار ارزان ژاپن بود. نایت این فرصت را پیدا کرد تا نظریه خود را در سال 1962 با سفر کردن به ژاپن امتحان کند.نایت پس از بازدید از کارخانه Tiger در شهر کوبه ژاپن، از کیفیت کفشهای تولیدی آنها حیرت زده شد و قراردادی را با آنها امضا کرد تا کفشها را از ژاپن به آمریکا بفرستند.
بوئرمن از این ایده نایت حمایت کرد و با همکاری او در سال 1964 یک شرکت به اسم Blue Ribbon Sports که هرکدام 50 درصد از آن را در اختیار داشتند تاسیس کردند.
در حالی که این برند در جهت افزایش سازگاری با محیط زیست، پیوستن به کمیسیون پوشاک و مد پایدار، با بهره بردن از موادی با قابلیت استفاده مجدد در لباسهای خود و اقدامات مشابهای را در این زمینه انجام داده است، اما هنوز راهی طولانی را برای تبدیل شدن به برندی سبز در پیش دارد.اولین انتقاد زیست محیطی به برند نایک، به دلیل خودداری این شرکت از حذف مواد خطرناک از زنجیره تامین خود بوده است. این امر میتواند از کارگران کارخانهها گرفته تا آبراههها و حتی مصرف کننگان را تحت تاثیر قرار دهد.نایک ادعا کرده که در تلاش است تا این مواد سمی را از بین ببرد. در حالی که این ادعاها در سالیان گذشته با شک و تردیدهایی همراه بود اما در سال 2018 نایک نشانههای جدی را از خود برای حفظ محیط زیست نشان داد. از این تاریخ به بعد سبد محصولات بدون PFC خود را به 93 درصد محصولات خود گسترش داد.
با انتخاب کفش کتونی زنانه نایک Nike Rs 1290 راحتی و احساس امنیت را در زندگی روزمرتان تجربه کنید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.