شرایط تعویض کالا
خانه » شرایط تعویض کالا
مراحل بازگشت و تعویض چگونه است؟
- با سلام ، ما در فروشگاه فوتینی رضایت شما را در اولویت قرار میدهیم و برای اطمینان از خریدی بدون دغدغه ، امکان تعویض سایز یا مدل کفش را برای شما فراهم کرده ایم .
🔹 شرایط تعویض: ✔️ کفش باید در وضعیت کاملاً نو و بدون هیچگونه استفاده باشد.
✔️ درخواست تعویض در بازه زمانی ( ۷روز پس از دریافت کالا) ثبت شود.
✔️ هزینه ارسال مجدد طبق شرایط فروشگاه بر عهده مشتری خواهد بود.
🔴🔴توجه توجه: کالای خریداری شده در حراج به هیچ عنوان تعویض ندارد 🔴🔴
📩 نحوه درخواست تعویض: 1.به پشتیبانی فروشگاه از طریق واتساپ پیام دهید. https://Wa.me/+989021197204
چگونه مرسوله را برگشت بزنم؟
- 1️⃣شما میتوانید با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور از طریق پست پیشتاز مرسوله خود را جهت تعویض به آدرس انبار فوتینی ارسال بفرمایید اگر ساکن تهران باشین میتونین از طریق پیک هم برای تعویض کالای مد نظرتون اقدام کنید که هزینه ی ارسال با پیک به عهده ی مشتری میباشد .
- 2️⃣کالا باید در بسته بندی مناسب ارسال شود طوری که به کالا آسیب وارد نشود.
- 3️⃣برای سرعت بیشتر در روند تعویض کالا حتما اسم و فامیل و شماره ای که باهاش ثبت سفارش انجام دادین ،روی بسته نوشته شود .
تا چند روز مهلت تعویض دارم؟
طبق تاریخ دریافتی محصول خریداری شده، درخواست تعویض در بازه زمانی ( ۷روز پس از دریافت کالا) ثبت شود.
هزینه بازگشت با کیست؟
سفارشات تعویضی با هزینه مشتری به فوتینی بازگردانده می شود و اگر بسته پسکرایه باشد هزینه آن از مبلغ کالای دریافتی کسر میشود.
کجا بفرستم؟
- تهران باغ سپهسالار خیابان صف بن بست یاسری پلاک 4 طبقه 2 واحد 18
- (عدم مراجعه حضوری)
09201197204 :شماره تماس
شنبه تا پنجشنبه ( به جز روزهای تعطیل) ساعت 11 الی 19
بعد از تحویل مرسوله به انبار فروشگاه چه روند طی میشود؟
- بعد از تحویل مرسوله به انبار، نهایتا 48 ساعت زمان میبرد تا مرسوله شما پردازش شود.
- سپس در صورت تایید مرسوله از با شما تماس گرفته شده و کد تخفیفی به میزان کالای برگشتی شما برای شما ارسال میشود.
- شما میتوانید کالای مد نظرتون را در سایت انتخاب کرده و بعدد از تایید سایز و رنگ به سبد خرید خود اضافه کرده ، گزینه ی صورتحساب را بزنید و در قسمت بالا سمت راست نوشته شده است ،اگر کد تخفیفی دارید وارد کنین (در این قسمت میتوانین کد تخفیف پیامک شده را استفاده کنین تا از صورت حسابتان کسر شود )
- در صورتی که فاکتور جدید از کد تخفیف شما کمتر باشد با پشتیبانی هماهنگ کنید تا مابقی مبلغ در کد تخفیف شما باقی بماند.
چه کالاهایی تعویض ندارند؟
- کالاهای فصلی که فصل آن گذشته باشد. (مثلا بوت، نیم بوت و صندل تابستانی بعد از مرداد فقط تعویض سایز یا با مدل دیگری از صندل های تابستانی تعویض میشود)
- کالاهایی که استفاده شده باشند به هیچ عنوان تعویض نمیشود.
- کالای حراجی تک سایز به هیچ عنوان تعویض یا مرجوع ندارد.